تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 11 خرداد 1384-0:0

لاريجانی "پيمان با مردم" را منتشر کرد

برنامه های دولت مدرن دکتر علی لاریجانی کاندیدای نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کتابی با عنوان "پیمان با مردم" انتشار يافت.



 این کتاب که در 10 فصل تدوین شده، برنامه تحول به سوی دولت مدرن را با محورهای جهش علمی و فناوری، نواندیشی دینی، افزایش ثروت ملی و تحکیم هویت ایرانی مورد بحث قرار داده است.

دکتر علی لاریجانی در مقدمه کتاب آورده است: این منشور، پیمان با شهروندان ایرانی، نوینی است که می خواهد پایان عصر عقب ماندگی را اعلام کند و نوزایی علمی و فناوری را به همراه بالا بردن ثروت ملی تحقق بخشد، از این روی "اقتصاد" را در برهه کنونی به سان اولویت اول خویش برمی گزیند.

در کتاب "پیمان با مردم" لاریجانی، اعلام شده که در صورت انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور این اهداف تحقق خواهد یافت: رشد 20 درصدی سالانه اشتغال، افزایش 100 درصدی صادرات غیرنفتی، یک رقمی کردن نرخ تورم، بالا رفتن 40 درصدی تولید ملی، افزایش 30 درصدی قدرت خرید برای همه ایرانیان و 100 درصدی برای معلمان.

در کتاب برنامه علی لاریجانی همچنین مبارزه با فساد مالی در بدنه اجرایی مدیریت کشور از طریق اصلاح مقررات، منع مدیران کشور از فعالیتهای اقتصادی، انضباط مالی و حساب خواهی از موسسات دولتی مورد تاکید قرار گرفته است.

در بخش فرهنگی این کتاب نیز به مدیریت مهاجرت نخبگان، همسویی نهادها و دستگاههای فرهنگی، هویت ملی ایرانیان در فرآیند جهانی شدن، هدایت شور جوانی در مسیر سازنده و تحول آفرین اشاره شده است.

دکتر لاریجانی در بخش دیگری از کتاب "پیمان با مردم" به اعتلای جایگاه ایران و حفظ دستاوردهای ملی تاکید کرده و تامین ثبات پیرامونی و تحکیم همگرایی منطقه ای را به تفصیل مورد بحث قرار داده است.

کتاب پیمان با مردم علی لاریجانی با این جمله پایان می یابد: پروردگارا! با تدبیر خود مرا از چاره جویی های محدود بی نیاز کن و با گزینش های خود، انتخاب مرا آسان نما.(baztab)

  • مطهره ملاییپاسخ به این دیدگاه
    جمعه 5 ارديبهشت 1393-16:44

    دیدگاه من به این کتاب بسیار روشن است.برای اقای لاریجانی ارزوی موفقیت و تندرستی میکنم.باعث افتخار ما ایرانیان است که رئس مجلسی به این باسوادی داشته باشیم.


    ©2013 APG.ir